USEIN KYSYTTYJÄ KYSYMYKSIÄ


Sopivatko myymänne varaosat kovempaan kuntosalikäyttöön?

Kyllä! Kaikki tuotteemme sopivat lähtökohtaisesti laadultaan kovempaan käyttöön kaupallisille kuntosaleille. Jotkut tuotteet voivat olla tarkoitettu hiljaisempaan kotikäyttöön, mutta kerromme siitä aina erikseen tuoteselosteessa. 


Tarvitsen tärkeän varaosan. En löydä sitä kaupastanne, enkä tiedä mistä sen saisin

Kannattaa olla aina meihin yhteydessä tällaisissa tapauksissa. Varastossamme on paljon tuotteita, joita ei ole vielä myynnissä verkkokaupassa. Lisäksi korjaushallissamme, sekä huoltoautoissa on varaosia, joita käytetään huoltojen yhteydessä. Annamme mielellämme myös neuvoja mistä osia kannattaa kysellä, jos meillä itsellä niitä ei ole.


Sain viestin, jossa kerrottiin tilauksen olevan matkalla. Siitä on jo viikko, eikä tilausta näy

Pyrimme lähettämään tilaukset aina 0-2 arkipäivässä. Kun olemme jättäneet tilauksen kuljetusyhtiölle, emme enää voi vaikuttaa sen nopeuteen. Joskus kuljetusyhtiöillä on ruuhkaa ja viivästyksiä kuljetuksissa, varsinkin sesonkiaikoina (joulu, black friday ym..). Voit kuitenkin seurata lähetystä antamallamme seurantakoodilla.


Vaihtoehto kirjetoimitukselle ei näy kassalla

Vaihtoehto kirjetoimitukselle näkyy kassalla vain siinä tapauksessa, jos tuotteet ovat sopivia kirjelähetykseen. Asiakkaan ei siis tarvitse miettiä itse, mitkä tavarat voi tilata kirjeellä; jos kassalla on tämä vaihtoehto, voi tilata.


En saanut seurantakoodia kirjelähetykselle

Kirjelähetyksiin ei tule seurantakoodia, vaan se jaetaaan normaalin päiväpostin mukana suoraan postiluukkuun.


Voinko käyttää varaosina muitakin, kuin laitevalmistajan alkuperäisosia?

Myymissämme varaosissa ja tarvikkeissa on paljon yleismallisia tuotteita. Ne sopivat laadultaan erinomaisesti myös korvaamaan alkuperäisosia. Kannattaa kuitenkin aina kysyä neuvoa laitteen myyjältä, jos korjattavassa laitteessa on vielä takuuaikaa jäljellä tai jos laite on liisattu.


Tilaan tuotteita yritykselle. Saanko tilauksesta kirjanpitoon sopivan kuitin?

Kyllä! Sekä yksityiset, että yritykset saavat aina tilauksestaan kirjanpidollisesti pätevän kuitin, maksutavasta riippumatta! Jos tilaat yrityksenä, muista laittaa kassalla tilaajan tietoihin yrityksen nimen, sekä y-tunnuksen.


Tilasin teiltä osan, joka ei sovikaan laitteeseeni. Voinko vaihtaa sen?

Kyllä! Tuotteilla on ilmainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Myös yrityksillä! Pyrimme antamaan tuoteselosteissa mahdollisimman paljon tietoa tuotteista, jotta tilaaminen olisi helpompaa. Jos joku asia askarruttaa ennen tilausta, kannattaa olla meihin yhteydessä. Autamme mielellämme oikean tuotteen löytämisessä!


Joissain tuotteissanne on selvästi edullisempi hinta verrattuna muihin. Onko laatu silti yhtä hyvä?

Panostamme todella paljon siihen, että saamme tehtyä hyviä sopimuksia valmistajien ja tukkurien kanssa, pitääksemme hinnat kohtuullisina asiakkaille. Lisäksi ostamme tavaraa suurissa erissä, joten hinta pysyy myös tällä tavalla kilpailukykyisenä. Laatu on aina vähintään yhtä hyvää ja kerromme tuoteselosteissa mahdollisimman tarkasti minkälainen tuote on kysymyksessä.